Przegladarka DBF

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Sat 20 Dec 1997 - 04:00:12 MET

R.Zylla wrote:

 RZ> A masz jakas, ktora to obsluguje i takze pozwala na edycje ?

Używam do tego celu odrobinę poprawionego 'emulatorka' FOX210, czyli programiku
w FoxPro udającego tryb komend FoxBase 2.10+, skomplikowanego ;-) do Compact
EXE. Ma to rozmiar 16 KB. Jedyną wadą tego rozwiązania jest konieczność
posiadania bibliotek, ale że obsługuję własne aplikacje u klientów, to tego
problemu nie mam (hint: nigdy nie linkuję EXE z bibliotekami - nie opłaca się).

Moja metoda ma tą zaletę, że oprócz przeglądania i edytowania, mogę spokojnie
_tworzyć_ i drukować raporty, wydłubywać różne dane - praktycznie mogę robić
wszystko, co mieści się w linii komend. Dzięki temu nie muszę instalować u
klienta pełnego FoxPro (licencja!).

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl