Re: YDP i BTC - odpowiedz

Autor: McMac (mcmac_at_lbsrvr.snjo.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 19 Dec 1997 - 16:38:30 MET

>Mam slownik Collin'a z YDP i naped CD-ROM BTC 16x
>Po rejestracji slownika wszystko jest OK.
>Wczesnij nie bylo.
>Wniosek:
>Prawdopodobnie nieprawda jest, ze zarejstrowane produkty YDP z 1997 nie chodza
>z napedami BTC.

Natomiast prawda jest, ze NIEzarejestrowany slownik nie dziala z niektorymi
napedami. Chlopaki tak starannie zabezpieczyli swoj produkt przed kopiowaniem,
ze _oryginal_ potrafi nie dzialac! Rejestracja nie jest wyjsciem, bo po KAZDEJ
instalacji slownika trzeba otrzymac NOWY klucz rejestracyjny z YDP. Paranoja.

--
-- Maciej Kulawik -----------------
-- Politechnika Wroclawska --------