Re: Nagrywanie MP3

Autor: Adam Bienias (souadam_at_polbox.com.pl)
Data: Fri 19 Dec 1997 - 04:24:23 MET

Łukasz Bajoński wrote:

> Od kiedy to niby WinDAC robi takie cuda ???
> Mam wersję 1.33 i jakoś tego nie widzę ;->

 Sam WinDAC tego nie robi. WinDAC umozliwia wykorzystanie
zainstalowanych do windoli 95 roznych kompresorow. Pewnego razu pewien
kompresor pt. MP3 Compressor zainstalowal mi driver l3enc.acm ktory jest
wlasnie wykorzystywany jako kompresor on-fly. Niestety panowie z
Frau-forte Instytute (ich nazwa brzmi inaczej ale ta jest latwiejsza do
zapamietania, a poniewaz jest to instytut niemiecki, ci co znaja
niemiecki beda wiedzieli czemu go tak nazywam:) zaczeli krzyczec ze
kompresor jest ichni wiec gostek od MP3 Compressora musial przestac go
dolaczac do swojego front-end'a. Podobno cos takiego jest wlasnoscia
microszofta i frau-forte'a wiec moze go znajdziecie u nich.

PS. Czasem tu zagladam, ale glownie jestem "czytelnikiem"
pl.comp.programming, napisze wiec co "tam" jest niemile widziane:
 - zbyt dlugie, lub "cale" cytaty poprzednich listow,
 - zbyt dlugie vkarty czyli wizytowki
Wlasnie odpowiadam na list ktory lamie obydwie zasady.