Re: Intel Pentium 187 MHz MMX

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 19 Dec 1997 - 00:13:52 MET

Dnia Mon, 15 Dec 1997 00:13:38 GMT, Bartek Nagorny napisał(a):

>eeee, moze jakbym mial Cx, K6 to bym sie martwil temperatura proca...

Nie tylko...
Jak założyłem tą płytę, to jakiś kabel przystopował cooler na procku.
Zdziwiłem się, że coś jest nie tak, jakieś przekłamania w grafice... a po
chwili jak nie zaczęło piszczeć! Otworzyłem obudowę, patrzę, a cooler
przygnieciony kablem. Programik pokazywał ponad 70 stopni... po chwili
zaczęło chłodnieć, a w końcu głośniczek umilkł.
Na zwykłej płycie (bez termometru) procesor zatrzymałby się po przekroczeniu
ekstremalnej temperatury - a raczej się po prostu zwiesił...

>Czyzby cie powstrzymywal tzw. "czynnik finansowy" przed wymiana
>procesora ? ;)))

Niestety... Niby by się wydawało, że to nic, głupie 500 złotych... ale skądś
je trzeba wytrzasnąć :( No i stary procek jakoś opchać!

Pozdrówka,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)6455787|
|mailto:joshua_at_student.uci.agh.edu.pl http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2/ |