polskie grupy usenet i free agent

Autor: Robert Slawinski (rslawins_at_pratt.edu)
Data: Thu 18 Dec 1997 - 21:34:23 MET

mam problem z agentem 1.0/32 built 390, ktory nie chce czytac polskich
grup z polskich serverow news. uzywajac netscape'a nie mam takich
problemow, wszystkie grupy sa ladnie poukladane w podgrupy itp. uzywajac
agenta jestem skazany tylko na to co mi lokalny provider podsunie czego
nie jest tak duzo.
pytanie:
czy jest metoda lun zaklecie, ktore pozwala sciagnac do agenta grupy
polskie z polskich serverow zwykle refresh group list lub get new groups
nie daje zadnych rezultatow.

ewentualne odpowiedzi bardzo prosze kierowac prywatnie lub
tez_prywatnie.
z gory dzieki za pomoc. <rs>