IE4 PL - Otwórz w nowym oknie - nie działa

Autor: PJank (pjank_at_polbox.com)
Data: Thu 18 Dec 1997 - 19:57:48 MET

Od jakiegoś czasu, po otworzeniu menu kontekstowego na jakimś łączu i
wybraniu "Otwórz w nowym oknie" Explorer w ogóle nie reaguje. Niby zaczyna
czegoś szukać na dysku ale poza tym nic się nie dzieje (przynajmniej nie
otwiera się żadne nowe okno).
Nie wiem, czy ten "bunt" zaczął się po zainstalowaniu IE4 PowerToys, czy
może zmieniłem gdzieś jakąś opcję, nie pamiętam.

...drobiazg, ale denerwuje

Jeśli kogoś spotkało to samo i wie jak to naprawić, byłbym wdzięczny za
odpowiedź.

  Przemysław Jankowski
  e-mail: pjank_at_polbox.com
  www: http://free.polbox.pl/p/pjank/