Re: Drukarki HP - ostrzezenie

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 18 Dec 1997 - 19:18:19 MET

In pl.comp.networking Wojciech Myszka <W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl> wrote:
: Jaroslaw Lis <lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl> wrote in article
: : Tak - coraz czesciej musze twierdzic ze HP to niezle
: : drukarki poki sa przylaczone do osobistego komputera,
: : za to w sieciach sprawiaja rozniste klopoty :-)
: ---
: Mozna prosic o szczegoly :-) Mam (jakies) drukarki HP
: w sieci (i tylko) i ciekaw jestem czego sie moge spodziewac...

Jesli masz stare i dobre to sie ciesz :-)

A po nowych spodziewaj sie ze coraz czesciej:

a) "wymagaja dwukierunkowej komunikacji" i podlaczyc sie je da
    jedynie pod Windows, w dodatku 95, bo tylko do tego sa drivery :-)

b) drivery portu sieciowego nie obsluza w ogole. tylko lokalny.

c) Obsluza, ale na czas instalacji musisz pozyczyc drukarke bo
   "wykryto blad dwukierunkowej komunikacji z drukarka. Instalacja
    anulowana, kliknij zakladke pomocy "klopoty z drukarka"'

No i na koniec wizyta panow z BSA, co zakwestionuja Ci windowsiane
drivery na podstawie w/w licencji :-)

J.