PCIMCIA

Autor: Piotr Roszkowski (roszkows_at_hydra.mimuw.edu.pl)
Data: Thu 18 Dec 1997 - 13:01:20 MET

Witam..
Mam problem z karta ethernet pcimcia cnet-cn30bc mimo wgrania driverow stoi
przy niej zolty wykrzyknik w win95 ( radza zajrzec do dokumentacji poniewaz
problem jest zwiazany z driverem ( karta z zadnym sprzetem sie nie kloci ).
ale dokumentacji jak i driverow nie mam (drivr wzialem z internetu).

Czy moglby mi ktos podeslac dokumentacje do tej karty i drivery ?
 A moze ktos mial podobne problemy z ta karta i wie jak je rozwiazac

--
Z powazaniem
Piotr Roszkowski            | 		roszkows_at_hydra.mimuw.edu.pl |