Re: Cytowanie listow (Re: Mały problem z MSIE 4.0PL Final Release)

Autor: Grzegorz Staniak (spam_precz_gstaniak_at_golem.umcs.lublin.po)
Data: Thu 18 Dec 1997 - 10:44:23 MET

On Wed, 17 Dec 1997 15:36:34 +0100, "Radek Wrocławski"
<radoslaw.wroclawski_at_iname.com> wrote:

>Grzegorz Staniak napisał(a) w wiadomości:
><34910386.10098160_at_news.lublin.pl>...

>jak ktoś nie czytał wątku od początku, to i tak trudno mu będzie załapać, o
>co chodzi

Tego nie bylbym taki pewien. Wiele razy odzywalem sie w srodku dyskusji po
jakiejs szczegolnie ciekawej wypowiedzi, nie majac wiekszych problemow ze
zrozumieniem o co chodzilo przedmowcom. Co najwyzej ktos mnie poprawial
jesli z watku wczesniej wycieto cos waznego lub pierwsze wypowiedzi
wypadly juz z cytatow. Przy cytowaniu na koncu listu byloby to raczej
niemozliwe.

--
Grzegorz Staniak
<spam_precz_gstaniak_at_golem.umcs.lublin.po>