Budowa SIMM'a

Autor: Andrzej Wałkanis (awa_at_imio.pw.edu.pl)
Data: Thu 18 Dec 1997 - 09:22:39 MET

Czesc,

Mam sobie 4MB SIMM'y EDO Texas Instruments,
kazdy na dwu kostkach TMS418169DZ-70.
Obie kostki sa przylutowane z jednej strony plytki,
z drugiej zas jest mijsce na przylutowanie dwu nastepnych.
Mam techniczne mozliwosci lutu w SMD i zastanawiam sie
czy proste przelutowanie kostek pamieci z jednej plytki
na druga da mi SIMM'a 8MB?
 Na plytce sa cztery zworki konfiguracyjne
- A laczaca piny 72 i 67
- B laczaca piny 72 i 68
- C laczaca piny 72 i 69
- D laczaca piny 72 i 70
Zwarte sa zworki A,B,C. Na podobnym SIMM'ie Hiundaya,
tylko ze o sybkosci 60ns zwarte sa tylko zworki A i B.

Jesli ktos posiada wiedze na temat SIMM'ow prosze o odpowiedz
czy jest mozliwosc przerobienia SIMM'a z 4 na 8MB jesli
zastosujemy dokladnie te same kostki i co nalezy jeszcze
zmienic na plytce by wszystko dzialalo i komputerz to przezyl?

Andrzej
awa_at_imio.pw.edu.pl