Jak zmienic IRQ w Awe 64?

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Thu 18 Dec 1997 - 00:59:27 MET

Bartek Bartosiński wrote:

 BB> Karta ustawila mi sie na I/O 240 IRQ 9 DMA 0 i za nic nie da sie
 BB> przestawic.
 BB> A poniewaz nie mam instrukcji obslugii (wersja OEM) nie wiem co zrobic
 BB> z tym fante. Czy ktos moze mi pomoc w ustawieniu wartosci standardowych
 BB> (220 IRQ 5 DMA1 )?

Chyba sobie podepnę poniższy tekst jako makro:

Za ustawienia parametrów kart SB16/32/64 P&P pod DOSem odpowiada program
CTCM.EXE, używający pliku konfiguracyjnego CTPNP.CFG. Plik CTPNP.CFG jest
plikiem tekstowym i edytowalnym. Za ustawienia parametrów pod Szklarnią:
Panel sterowania/System/Menadżer urządzeń/Kontrolery dżwięku, video i
gier/Creative.../Zasoby. Wyłączasz 'Użyj ustawień automatycznych' i wpisujesz po
swojemu, lekceważąc ostrzeżenia. Zatwierdzasz to, zamykasz Szklarnię i po
restarcie próbujesz z powrotem włączyć 'Użyj ustawień automatycznych' i
sprawdzasz po kolejnym restarcie Szklarni, czy Szklarnia przyjęła to do
wiadomości. Nie zapomnij oczywiście o poustawianiu identycznych parametrów w
CTPNP.CFG jeśli masz w CONFIG.SYS lub AUTOEXEC.BAT odwołanie do CTCM.EXE
(powinno być w CONFIG.SYS jako DEVICE, ale może być także w AUTOEXEC.BAT).

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl