Modem robotics sportster fflash

Autor: Jaroslaw Kozak (kozi_at_wbc.lublin.pl)
Data: Wed 17 Dec 1997 - 23:26:50 MET

Czesc!

Mam maly problem, zmienilem zloma na reklamowanego us.roboticsa
i mam problem nie chce toto dzialac w trakcie laczenie
wydaje z siebie regularne piki (dakie dzwieki ) probuje sie dogadac
i nic.
probowalem pod dosem tez nic dogaduje sie i dogaduje
i nic (ciagle ten regularny dzwiek w trakcie laczenia)
Probowalem rozne cwyty ograniczyc predkosc, wylaczyc kompresje
kazac mu sie dogadac na nizszych predkosciach itd.

Laczylem sie z zyxelem 1496 i 2880 potem w ramach chwytu za brzytwe
zadzwonilem do TPSA i tez nic.

Moze ktos mnie naprowadzia.
Zreszta jak otwarlem pudelko to od razu zalecialo g...em
jak na modem za 650 zl to ma cieniuuutko instrukcje i polowa
w jakims smiesznym jezyku.

W kazdym badz razie zoom v32 dogaduje sie bez problemow a
rozleklamowany sportster nie moze jakies sugestie?

Pozdrawiam
          Jarek
Jaroslaw Kozak (kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl)