Re: Przeprogramowany Flash BIOS

Autor: Konrad Kaminski ( HADEK ) (hadek_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 17 Dec 1997 - 21:53:04 MET

Miałem dokładnie taki sam problem
Jakies dwa tygodnie temu
Komputer w ogole nie reagował
Czarny ekran
Flop ( dyskietka ) nie rusza
Karta grafiki nic nie wyswietla
Płyta główna jakby niedaje znaku zycja

A w dodatku moj kumpel miał dokładnie tak
samo jakies pół roku temu.

Probowałem ruznych trików
Najpierw myslałem , ze to karta grafiki padła
ale to nie to

Niebyło jak zrobic ponownego upgrade BIOSU
bo flop nie ruszał

Po prostu nie da sie z ta koscia juz nic zrobic
chyba , ze przeprogramowac na specjalnej maszynie.
I w końcu zrobiłem tak:

Załatwiłem sobie ze sklepu (znajomego)
kostke biosu ze zjebanej płyty
Wazne jest zeby kostka pochodziła
z płyty opartej na takim samym CHIP-ie
Ja miałem płyte na VX-ie i kostke tez sobie załatwiłem z VX-a
Kazdy dobrze wie ze BIOS projektowany jest
do poszczegolnych modeli płyt głównych
i szczescie od boga płyta zabotowała z tą zmieniona
kostka biosa tyle ze botowała co 2-i albo co 3-i raz
Miała prawo bo nie pochodziła z takiej samej płyty
tylko z opartej na takim samym CHIP-ie
Potem poszło gładko
Bios ktory miałem na dyskietce
wrzuciłem do tej nowej kostki i problem zgowy

Jesli skorzystasz z mojej rady
To napisz czy sie powiodło

Wal na PRIV-a
!!! Pozdrawiam !!!
Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku.
Konrad Kaminski ( HADEK )
http://friko.onet.pl/ra/hadek
hadek_at_friko.onet.pl
ICQ : 4080803

<01bd0b26$0f5c1e40$14f1cdc3_at_default>...