Re: monitory z glosnikami

Autor: Krzysztof Romanski (krisr_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 17 Dec 1997 - 21:54:04 MET

Dnia Wed, 17 Dec 1997 14:23:00 +0100, Tom napisał:

>Uwaga, podobno na niektórych badziewiastych monitorach z głośnikami, po
>jakimś czasie (rok,dwa) pojawiają się odkształcenia na krawędziach
>monitora.

Hej :)))
Jeśli już mowa o tych z głośnikami... Swego czasu oglądałem Phylypsa
Brilliance z głośnikami. Po włączeniu głośników gładkie tło windy
dostało fajnych prążków wzdłuż ekranu. Hmm, wtedy to on za bardzo nie
nadawał się do pracy na przykład z grafiką.
Jeśli już głośniki to niech będą pod kineskopem, jak ma na przykład
Nec M500, ale to i tak tylko do tzw. plumkania na windzie. Muzyka to
na tym gra fatalnie, a o dźwiękach z gier to już wolę nie mówić.
Wg mnie najlepiej bez głośników.

--
Krzysztof Romanski
krisr_at_friko.onet.pl