Re: Notebook Escom Paradigma

Autor: Krzysztof Szymański (chris_at_use.com.pl)
Data: Wed 17 Dec 1997 - 21:02:48 MET

Co do pamieci RAM do tego "sprzetu" - jest to niemozliwe, brak jakichkolwiek
danych, nawet w ESCOM-ie nie wiedza.

Wspolczuje, ESCOM nie jest markowym sprzetem, nawet duze niemieckie firmy
dystrybutorskie nie maja w swojej ofercie ukladow pamieci do nich.

--
KaPeS
Tomasz Markiewicz napisał(a) w wiadomości: <34980EDC.D680CDBF_at_amg.gda.pl>...