Znaczki w Netscape

Autor: Jacek Chmielewski (jchmiel_at_et.put.poznan.pl)
Data: Wed 17 Dec 1997 - 12:34:43 MET

Czesc wszystkim

Mam maly problem. Uzywam Netscape Communicator 4 i zawartego w nim
programiku do obslugi grup dyskusyjnych. Kazda z wiadomosci oznaczana
jest dymkiem, poza tym sa tam zielone romby i flagi. Czasami na dymkach
pojawiaja sie pinezki i czarne kreski...

Co znacza te wszyskie znaczki i jak tego wszystkiego uzywac?

Glownie chodzi mi o to, abym mogl sciagnac naglowki, zaznaczyc ciekawe
wiadomosci i sciagnac dla nich "wnetrze".

Czy ktos jest w stanie mi pomoc??? Z gory dziekuje.

--
Jacek Chmielewski                      mailto:jchmiel_at_et.put.poznan.pl