Re: Matrox

Autor: isz_at_NOSPAM.teleadreson.com.pl
Data: Wed 17 Dec 1997 - 16:09:22 MET

Piotr Przyłucki <piotrp_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:
: Mam jeszcze dwa pytanka w zwiazku z Millenium.
: W opisie tej karty na www Matroxa stoi, ze dysponuje ona
: RAMDAC'iem 250 MHz tymczasem z innych materialow
: (np opis w CHIP'ie) wynika jakoby uklad ten charakteryzowal
: sie czestotliwoscia 220 MHz. Zgaduje, ze prawda w tym
: przypadku nie lezy po srodku

W tej chwili w sprzedaży widziałem dwa modele ...

wersja z 4 WRAM ma RAMDAC 220 MHz
wersja z 8 WRAM ma RAMDAC 250 MHz

to są oczywiście wersje podstawowe (mają możliwość upgrade RAM do 16 Mb)

isz

 _----------_ Ireneusz Szuca * IS141-RIPE * PGP welcome _----------------_