bardzo powazny problem

Autor: Accer (accer_at_radio.com.pl)
Data: Wed 17 Dec 1997 - 14:46:17 MET

Panowie i Panie sytuacja przedstawia się następująco.
mam plytke z waznym archiwum jest ona nagrywana multisesyjnie na nagrywarce
SCSI muszę ją odczytac u siebie w domu na czytniku CD-ROM podlaczonym do
drugiego kanalu kontrolera dyskow na plycie IDE.
problem w tym ze widze tylko ostatnia sesje, a mam wykonac wazna analize
danych i musze odczytac rowniez sesje poprzednie czy ktos ma program ktory
by mi to umozliwil.
mam taki program z pakietu Corel'a ale jest dedykowany napedom SCSI.
Prosze o pomoc sprawa jest bardzo pilna
dziekuje

Accer
accer_at_radio.com.pl