Re: Password do 080020127

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Wed 17 Dec 1997 - 10:33:23 MET

: >O nie kiedyw wszedłem na ten numer zdobylem pas i login po zalogowaniu
: >napisano ze: Przepraszamy ale to polaczenie jest platne 3,70 za/ min :o((
: >I co ty na to !!!!

: Ja na to, że to chyba najlepsze zabezpieczenie anty(c)hakerskie: przed takim napisem, to
: każdy spieprzy. Tylko niech mi ktoś (już po panicznym rozłączeniu :) a najlepiej ktoś
: pracujący w telekomunikacji (co nie znaczy, że w TPSrA) powie, jak to możliwe, żeby np.
: zadzwonić pod numer lokalny, a zostać skasowanym za III strefę. Bo to chyba o to chodzi?

Bez wiekszego problemu.
Wystarczy wpisac centrali ze ten numer jest liczony wedlug taryfy X.
Mozna tez wpisac bezposrednio dzielnik i bedziesz mial jakas nowa
nieistniejaca oficjalnie taryfe.

Myslisz ze malo jest numerow lokalnych na ktorych nic nie zalicza ?
Albo zalicza znacznie znacznie mniej niz powinno ??

Moge powiedziec, ze takich numerow jest sporo tylko trzeba miec
odpowiednie znajomosci w odpowiedniej firmie.
Mozna by tez zrobic takie 0800 komus ale przy okazji billingu
bylaby zadyma i dochodzenie.

--
 Slawomir Sidor