odwzorowanie teczy na RGB

Autor: Pawel Pyk (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Tue 16 Dec 1997 - 20:06:34 MET

Musze wyswietlic sztuczny obraz w sztucznych kolorach:) Kumpel dopomina
sie odwzorowanie spektralne. Czy ktos ma zrodlo funkcji ktora umie
przeksztalcic kolory spektrum na RGB. Ja niestety mam tylko rysunek :).
Cos jak 2 dystrybucje Gausa i 1 pierwsza pochodna. Albo jak kto woli
(pierwsze i drugie funcje hermita). Jak ktos ma gotowa taka funcje z
konkretnymi parametrami to jestem bardzo chetny. W dowolnym jezyku
wyzszego poziomu albo kodzie uogolnionym.

dzieki Pawel