czy pamieci sie zra?

Autor: Michal Martys (mafi_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Wed 17 Dec 1997 - 01:06:10 MET

czesc
moj problem sklada sie z dwoch czesci:
wstep: mam plyte 486 VLB (do niej pelny opis) ma ona 4 miejsca na
simy 30 pinowe i dwa dlugie w opisie sa tabelki do mozliwych
kombinacji pamieci i nniestety :-( zworka do przelaczania z
1-stronych ba 2-stronne (jak chyba wszytkie osemki :-( )
problem 1
otoz mam taka osemke i nie chodzila ona z czworka pokazywalo 2m (lub
1) i sie wieszalo (a nawet raz mi wykasowalo biosa!!!!!) z 4x1 tez
sie zarla (nie mowiac o ukladzie 4x1+8+4) w koncu poszla 8 z 4 w
jednym ukladzie i czasem przy starcie blyska ekran zawiesza sie
klawiatura ale w 90% odpalen i resetow chodzi spoko czy mozna
powiedziec ze juz sie przegryzly (jak spirol z woda) i jest ok ?
problem 2
w opisie do plyty jest zworka ktora jak sie rozewrze to plyta staje
sie 3.3V (25,33,40,50 Hz mnozniki 2,2.5,3)
opis opisem a na plycie n ie ma pinow tylko na stale drucikiem
(jakby fabrycznie) jes ustawione na 5V ale nie widze zadnego
problemu w przecieciu drucika :-) czy to dobry pomysl?
wlasciwie problem 3
mam w tym zestawie procek SX2 50 MHz (intel , bez wiatraka) rusza na
66 i 80
 MHz (na 100 juz nie) co myslicie o podkreceniu na stale?

to tyle bylo by fajnie gdyby ktos to przeczytal do konca

wesolych swiat

--
                                /)_(\
    nastala era misiaka!       (/. .\)           misiak (b. fntk)