Adaptec i Arcus II

Autor: Marek Wierzbinski (zap_at_Vega.astri.uni.torun.pl)
Data: Sun 14 Dec 1997 - 18:01:42 MET

Mam kontroler scsi Adaptec AHA 2940 i skaner Arcus II i gdy mam
podpiety sam kontroler to Win95 slicznie rozpoznaje i instaluje co
trzeba, problem zaczyna sie gdy podlaczam do kontrolera skaner,
wtedy windowchy nagle twierdza, ze urzadzenie (kontroler) nie dziala
poprawnie itp. brednie. Sprawdzalem kontroler i skaner z innym
pecusiem i chodzi slicznie bez zadnych problemow.
Przy starcie wywala mi jeszcze komunikat:
"HA config error" (Host Adapter ????), gdy po podlaczeniu do
drugiego pecusia tego komunikatu nie ma.

P.S. Czy sa moze jakies programy do wspolpracy ze skanerem pod
linuxem ?

--
Marek
zap_at_astri.uni.torun.pl