Nagrywanie problemy

Autor: moonster (moonster_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 14 Dec 1997 - 12:02:26 MET

Mam pewne klopoty z nagrywaniem plyt CDR
moze ktos bardziej doswiedczony mi odpowie
1. Jak nagrac plyte muzyczna kturej czas jest wiekszy niz 74 min.
2. Jak nagrac plyte w formacie mixed (data + audio) ktorej laczne ilosc
danych jest wieksza niz 650 MB (np. Tomb Raider II )
3. Dlaczego podczas zczytywania sciezki audio za pomoca nagrywarki
Philips
CDD2600 zczytywane dane sa z max. predkoscia ( X 6 ) , a za pomoca
napedu
Toshiba X 12 zczytywane sa w czasie rzeczywistym utworu
4. Dlaczego po nagraniu plyty audio czesc utworow jest odtwarzana na
odwarzaczu CD niepoprawnie tj. zacina sie lub powtarza jakis fragment

nagrywam w programie Easy CD Pro z pojedyncza predkoscia za pomoca
opcji copy disk lub audio disk
uzywalem programu winoncd 3.0 firmy ceqadrat ale plyty audio zupelnie
sie
nie udawaly nawet przy pomocy opcji copy disk
Prosze o Pomoc
moonster_at_friko.onet.pl