Nazwy plików z polskimi literami i NU 2.0 PL

Autor: Will Smith (prince_at_optimus.wroc.pl)
Data: Tue 16 Dec 1997 - 20:36:32 MET

Mam problem!
Za każdym razem jak testuje dysk Norton Disk Doctorem to on, jak napotka
nazwy plików z polskimi literami, to twierdzi, że jest to bąd na dysku i
wstawia do nazwy zamiast polskiej litery "$" i skraca nazwę do 8 znaków.
Np. ze skrótu "Książka adresowa Windows.lnk" zrobił mi "Ksi$żk~1.lnk"

Nie zmieniło tego nawet zainstalowanie POLSKIEJ!!! wersji Norton Utilities
2.0
Czy ktoś może mi pomóc???

Słyszałem, że update do wersji 2.03 to zmienia, jeżeli tak to skąd go można
ściągnąć?

prince_at_optimus.wroc.pl