Pamiec -rosszerzenie???

Autor: Remik (remolos_at_kki.net.pl)
Data: Wed 17 Dec 1997 - 02:47:45 MET

Witam wszystkich .Mam taki dylemat w zwiazku z pamiecia.
Ostatnio kolega kupowal komputer w malej firmie,czyli po niskich
cenach ale nie w tym rzecz.Sprawdzalem dokumentacje plyty SOYO
5b...na TX'ie.Przy konfiguracji pamieci byla taka notatka.Nie wolno
mieszac ze soba dwoch typow pamieci np.EDO SIMM i SDRAM DIMM
ale tylko tak EDO SIMM i SDRAM DIMM.
Ja osobiscie sadzilem ze mozna ladowac albo takie albo siakie pamieci.
nie mieszajac ich ze soba.Chyba sie mylilem.
Mam w zwiazku z tym takie pytanie.Jak wy mieszacie pamieci i czy w
ogole mieszacie.Poniewaz ja mosialbym mieszac je bo simmy mam juz
zajete i nie oplaca mi sie ich sprzedawac.Mam tylko jedno gniazdo
DIMM.

 Moja plyta to ASUS P55TVP4.Nie mam dokumentacji.Czy ktos ma taka
plyte i w dokumentacji jest powiedziane ze mozna mieszac?????

A tak na boku nie wiem czy wiecie zle w USA 16 MB SIMM idzie
za 20 - 25 $!!!!!!!!teraz.A obnizka zblizy sie do nas po swietach
wiec sma czekam na tanie DIMM'y i SIMM'y.

 Z a wszelkie porady z gory dziekuje.
Remik z Legnicy
nec_at_friko.sos.com.pl
m500_at_kki.net.pl