Re: Kursor - włączanie i wyłączanie

Autor: Pawel Tadejko (ptad_at_box.zetobi.com.pl)
Data: Tue 16 Dec 1997 - 18:26:05 MET

>Nie mogę sobie poradzić z włączaniem i wyłączaniem kursora w Turbo Pascalu.
>Jeszcze na studiach to zrobiłem, ale gdzieś mi się zapodziało

To chyba byly studia rolnicze. ;-)
Faktycznie powazny problem - zastanawiam sie co by bylo gdyby pojawilo sie
cos powazniejszego

A tak na serio
Chyba jasne Video - przerwanie 10h (TechHelp, jakas ksiazka - "dos od srodka")
Podaje sie gorna i dolna linie maski kursora.
Wystarczy, ze dolna bedzie wyzej gornej i kursora brak

pTad