Kursor - włączanie i wyłączanie

Autor: Leszek Pawłusiów (Leszekpa_at_Bigfoot.com)
Data: Tue 16 Dec 1997 - 15:55:36 MET

Nie mogę sobie poradzić z włączaniem i wyłączaniem kursora w Turbo Pascalu.
Jeszcze na studiach to zrobiłem, ale gdzieś mi się zapodziało - pamiętam
tylko, że procedury w asemblerze miały po osiem bajtów. Nie pamiętam, która
funkcja
MS-Dos realizuje to zadanie i z jakimi parametrami. Będzie mi bardzo miło,
gdyby ktoś mógł mi podać te informacje lub ew. inne rozwiązanie tego
zagadnienia.

--
Leszek Pawłusiów
Leszekpa_at_bigfoot.com