Re: Protest przeciw zmianie stawki na 22%

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Tue 16 Dec 1997 - 13:38:34 MET

On 16 Dec 1997 08:27:24 GMT, "Piotr Maksymiuk" <doct_at_polbox.com> wrote:

[...]
>Ja mniej wiecej tutaj: "Wzrost podatku VAT spowoduje albo obnizke cen..."
>
>Hmmm... czy to znaczy, ze im wiekszy vat tym ceny nizsze?

Te netto to i owszem.

>to po grzyba ten
>protest przeciw zmianie stawki na 22% (chyba ze nie podoba sie wam bo jest
>jeszcze zbyt mala ;)

No coz, firmy VAT-u nie placa. Wzrost podatku na uslugi telekomunikacyjne
sprzyja firmom, dla ktorych owe uslugi sa srodkiem (czytaj: kosztem) a nie
celem :).

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/

--
F1: http://www.kki.net.pl/f1/
-- Przy odpowiadaniu usun XXX z adresu pocztowego lub uzyj mailto:radekp_at_usa.net --