Re: Twardziel WD170 - problem

Autor: Dagashi (dagashi_at_imp.edu.pl)
Data: Tue 16 Dec 1997 - 12:33:44 MET

[snip]

Dzięki za wszystkie odpowiedzi, niestety żadna z nich nie pomogła: BIOS
widzi dysk zawsze (--> maVox). DiskEdit nie pomógł, fdisk /mbr też nie.
Jak posiedziałem trochę nad tym złomem w Linuxie, wyzerowałem cały dysk,
założyłem świeżutką partycję wszystko było w porządku. Linuxa resetowałem
parę razy, nagrywałem na dysk różne śmiecie, wszystko OK. Po pierwszym
wejściu do DOSa i sprawdzeniu tablicy partycji fdiskiem wszystko znikło.
DOS nic nie widzi na dysku. Gdy wróciłem do Linuxa znowu wszystko w
porządku. Jakieś pomysły???

TIA