Re: CIUW- przez hiperterminal

Autor: Ever (skunk_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 16 Dec 1997 - 12:29:34 MET

On Sun, 14 Dec 1997 01:35:38 +0100, "Marek" <miro_at_priv.onet.pl> wrote:

>Chce sie dostac na konto w CIUWIE tj. plearn.edu.pl przez hiperterminal.
>Wykrecam ich numer modemowy i dostaje sie na konto jednak pojawia sie napis
>HOLDING MORE... przy ktorym na kompuerach w CIUWIE naciska sie CLEAR. Jednak
>u mnie nie ma takiego klawisza... wiem, ze jakimis go sie zastepuje, ale
>jakimi?
>

>marek
Marek..., jak zakladales sobie konto w CIUW'ie to dostales kupe
papierkow z roznymi instrukcjami, itp. Na jednej z kartek jest calal
klawiszologia peceta (tzn. uzywanie klawiatury pc jak tych
dziadowsklich terminali;))
Idz do pokoju w ktorym sie zaklada konta i wez sobie..., czsami sie
przyda...
A CLEAR zastepuje na PC CTR-C
Pozdrawaim
Ever