Re: MKS_VIR

Autor: Kamil Konieczny (kkoniec_at_mks.com.pl)
Data: Tue 16 Dec 1997 - 09:57:20 MET

"Silver" <york_at_op.onet.pl> writes:

> Jezeli ktos ma nowego ( listopad, grudzien ) i moglby podeslac to niech
> podesle ;-) Thx !! Acha jezeli masz pisac teksty w stylu "idz do sklepu i
> sobie kup" to lepiej sobie odpusc !
>
> Ps. czy na Yahoo rzeczywiscie jest jakis wirus ??
>
> york_at_op.onet.pl

czy ta nagla milosc do mks_vir'a wziela sie z pogloski, ze
na yahoo wtargneli hackerzy ... :-{)))))))))))))))
do sprawdzenia, czy nie masz wirusa wystarczy ci najnowsze mks_demo
wersja 5.41c 12/1997 dostepne na www (adres w podpisie)
wersja pelna jest potrzebna do *usuwania* wirusow
zas demo *wykrywa* te same wirusy, co wersja pelna

swoja droga jestem pewien, ze nie masz zadnego wirusa
niepotrzebnie panikujesz

--
Kamil Konieczny
kkoniec_at_mks.com.pl