Re: ISO-8859-2 ???

Autor: BioEnergoPsychopata (nbodnar_at_sweet.iie.pz.zgora.pl)
Data: Tue 16 Dec 1997 - 09:30:51 MET

 Czesc
Z tymi ogonkami to wogole jest cos nie tak. W pierwszym poscie w tym watku
widze tylko krzaczki, z kolei w jednej odpowiedzi widze wszystko OK a w
innej czesc znakow jest w porzadku a czesc to pogrubione pionowe linie.
(Uzywam MS Outlook Express.) Moze to zalezy od serwera a nie od przegladary
co ??

Jan Rekorajski wrote in article ...

>Sądzimy że nie potrafisz skonfigurować agenta do polskich literek :)
>To co wysłałeś jest iso-8859-1 a powinno być w -2. A tak w ogólności
>cuś czuje że to cp-1250, bo mam dobrze ćęłńóż a źle całą
resztę.
>Polecam http://www.agh.edu.pl/ogonki/pl.html - tam znajdziesz odpowiedź
>jak sie co knfiguruje do polskich robaczków.
>
>HTH
>Janek
>
>--

---
>Jan Rekorajski | Come to think of it, there are already a million monkeys
on a
>a.k.a          | million typewriters, and Usenet is NOTHING like
Shakespeare.
>Mr. Baggins    |                                    Blair Houghton
---