Tryb zgoodnosci i CDR?

Autor: Rafal Altyn (rafaltyn_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 16 Dec 1997 - 08:08:33 MET

Czesc.
Mam pytanie: Czy tryb zgodnosci w jakim ostatnio pracuja mi HD i CDrom
maja jakis wplyw na problemy z odczytem nagranego CDRa w formacie
Joliet (dlugie nazwy w w95)? Odczytywalem ja tez na nagrywarce (jako
cdrom) podpietej pod SCSI i bylo dobrze. Na cdromie atapi stwierdza ze
ten cd moze byc tylko doczytany w systemach w95 i NT. Jak to z tym
jest? I jeszcze jedno: jak usunac ten tryb zgodnosci? nie mam przy
starci wywolywanych zadnych sterownikow 16bit (autoexec i config).
Pomoc w w95 nic mi nie omogla :(. Acha, mam HD i CD podpiete pod 1
kabel ( drugi kanal IDE jest walniety).