ABIT-TX5 pytanko ???

Autor: Konrad Kaminski ( HADEK ) (hadek_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 15 Dec 1997 - 22:20:38 MET

Posiadam płyte główną ABIT-TX5 .
Po instalacii Wingrozy/OSR2
system ( panel sterowania ) pluł sie o dwie rzeczy:
1. PCI Bridge
2. USB

1. Z pierwszą ( niezauwarzyłem a wszystko było opisane w instrukcji )
poradziłem sobie sciągając z suportu producenta płyty plik
pci_tx.exe
ktury łatwo i ładnie mi to załatwił.Spoko.
2. USB niewiem co to zabardzo ( wiem ze port a raczej miejsce na
płycie głównej w kture cos mozna wetknac ) jest ale nawet jerzeli
nie korzystam z tego to sterowniki dla tego portu w powinny byc
załadowywane poprawnie a tym czsem kochany system (Wind) niema dla
tego urzadzenia zadnych sterownikow i w panel sterowania >
system
pokazywane jest jako błędnie zajnstalowane urzadzenie .

Czy nieda sie z tym nic zrobic ??????
Zaznaczam ze w płytach ABIT-TX5 nieda sie tego poprostu wyłączyć
w bios-ie .

A mam jeszcze jedno pytanko czy Win/OSR2 ma orginalnie
sterowniki do Ultara DMA/33 i i korzysta z nich jesli to mozliwe
czy trzeba to doinstalowywac bo w instrukcji jest co takiego
opisane ale po angielski (nie znam)
Zilustrowana jest instalacja jakiegos programiku ( w nagłówku Ultra
DMA/33 )
no i sciagnołem ten pliczek piix412.exe z sieci (tez z
www.abit.com.tw )
i zainstalowałem go tylko ze niewiem co to daje i czy trzeba to
instalowac , do wpełni wydajnej pracy systemu bo bez tego tez było
wszystko wporzadku i nic sie system niepluł.
PS.
    Z płyty jestem ogulnie bardzo zadowolony tyle ze dotąd niewie
    co to to "PCI Bridge" do ktorego musiałem co tam sciagnac.
    Instalacja przebiegała normalnie i bez kłopotów.
    Płyta jest bardzo wydajna i ma duzo bajerów:
    - 83 Mhz , - Soft Menu , - USB , DIMMx2 , SIMMx4
    - i niema tych pieprzonych zworek kturych nienawidze !!!!

Konrad Kaminski ( HADEK )
http://friko.onet.pl/ra/hadek
hadek_at_friko.onet.pl
ICQ : 4080803