CD-rom pioneer DR-533 24x SCSI

Autor: Lukasz Jozwinski - Lublin (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Mon 15 Dec 1997 - 22:28:50 MET

Pytam w imieniu kumpla:

Jesli ktos mial doczynienia z tym modelem i moglby powiedziec jak sie
sprawuje, gosciowi chodzi o predkosc czytania WAV i ISO (o ile czyta,
ale powinien). Jak sobie radzi z porysowanymi plytami ??

Pytanie drugie o SCSI (ja nie mam wiec nie moglem mu mic powiedziec).
Kolo ma kontroler na 7 urzadzen, ma juz jedno na pojedynczej tasiemce,
zeby podpiac drugie, to musi kupic inna tasiemke, czy podlacza sie to
jakos przelotowo ??? Nie widzialem jego kompa mowil mi wszystko przez
telefon, a podlaczal mu to ktos inny, takze jego tlumaczenia byly
mentne...

DentarG

      e-mail:jozef_at_kki.net.pl
          Warcraft II page: