kto sie nudzi niech czyta

Autor: Maciej Wyczawski (gekusior_at_kinga.cyf-kr.edu.pl)
Data: Mon 15 Dec 1997 - 19:56:32 MET

Witam
Napewno wielu czytało artykuł zamieszczony w Magazynie WWW pt. "Powrót
gumnisiów". Piszę to po to aby przeczytali wszyscy bo jeden kawełek jest
ważny.
A więc w nocy z 25 na 26.10.97 nastąpił włam na główną stronę NASKu która po
tym była zatytułowana:
NASK
Niezwykle Aktywna Siatka Kretynów
i potem: Gumnisie wróciły ( bo pierwszy włam był w Sylwestra 95)
Teraz najważniejsze (cytuję):

"Natomiast największy szok wzbudziły niewątpliwie 'Zasoby sieciowe w
Polsce'. Zamiast listy serwerów tego i owego, znalazła się tam mapka Polski.
Kliknięcie na któreś z zaznaczonych miast powodowało wczytanie PLIKU Z
HASLAMI ściągniętego z jakiegoś serwera w danym mieście. Administratorom
tych systemów nie było chyba do śmiechu ......"

dalej jest jeszcze ciekawiej ale nie chcę przedłużać.
== MACIEK --> Krakow ==
== gekusior_at_kinga.cyf-kr.edu.pl ==