Re: Bootowanie z CD

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Mon 15 Dec 1997 - 15:14:09 MET

On Mon, 15 Dec 1997 13:09:42 +0100, Janek
<rj167250_at_zodiac2.mimuw.edu.pl> wrote:

>Witam
>Mam male pytanko.
>Czy majac nagrywarke Philips CDD2000 i
>do tego programy : WinOnCD 3.0, EasyCD 2.0
>Gear x.x moge zrobic bootujaca plyte CD
>ze zwyklego CD-R ?
>Ktos mi mowil ze do zrobienia takiej plyty
>jest potrzebna specjalna czysta plyta
>ktora sie ponoc nazywa BOOTABLE CD.
>Czy to prawda czy wierutne klamstwo ?

To drugie. Czym fizycznie rozni sie cd-rom od cd-audio? To plastikowy
krazek i to. To z wzorkiem w spirale i to. I tak samo z cdromem
bootujacym - kwestia tylko co wpiszemy na plytke. Czy akurat
wymienione oprogramowanie samo pozwoli stworzyc taka plytke - nie
wiem, ale przeszukaj liste za ostatnie trzy dni, temat byl omawiany ze
szczegolami.

Darek