Odp: overlocking

Autor: Tomasz Stiller (kaszel_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 15 Dec 1997 - 02:22:40 MET

>Czy ktos moze mi w miare przystepny sposob powiedziec jak zrobic
>overlock P133, albo wskazac czy byl jakis artykol na ten temat w ktoryms
>z Chip'ow albo PC World Komputer?
Mozesz sprobowac podniesc czestotliwosc magistrali
z 66 na 75 lub 83Mhz ... mnoznika niestety sie nieda :(((
(przynajmniej u mnie) dalo by ci to odp. 150 i 166 Mhz ..
w tym ostatnim wariancie proc dostanie lepszego kopa
od orginalu 166 (2.5x66)
BTW kiedys probowalem mojego iP 133 Mhz podkrecac
w sumnie qpa :(( tzn raz mi poszedl na 200 Mhz
niestety wystraszylem sie i wylaczylem kompa przestawilem go
spowrotem i juz nigdy wiecej nie udal mi sie go tak puscic ..
probowalem wszystkich mozliwych ustawien na plycie nawet tych
ktorych niema w instr. od plyty. ...
moze wie ktos jak w Atrend ATC-1000 ustawic clock na wiecej niz 66 Mhz

>--
>PauluS
>Paweł Stolarczyk

| Tomasz Stiller |