Re: Jaki HDD?

Autor: Tomasz Hołdowański (mordazy_at_friko2.onet.pl)
Data: Mon 15 Dec 1997 - 05:23:41 MET

At 16:57 97-12-14 +0100, you wrote:
>In article <009BE856.B2413100.31923_at_mvax.pwr.wroc.pl>, qba_at_mvax says...
>>
>U mnie na WD pojawiły się na końcu bad sectory :-((( Czyli: nie polecam.
>--
>WasP * UIN: 5654159
>piotrwas_at_priv.onet.pl

Wiecie, ja siedze w serwisie i moge powiedziec kilka rzeczy:
1 - Jakis czas temu na polski rynek dotarla fatalna partia Seagatow - same
szroty. Okazalo sie poniewczasie, ze zostaly wywiezione ze smietnika firmy
- mialy byc co do jednego zniszczone. Ta partia znacznie pogorszyla opinie
o tych dyskach - moim zdaniem niezasluzenie... Ale ja sam wskutek tego
kupilem WuDeka... Zreszta jestem bardzo zen zadowolony. Jeszcze cos tam
bylo z resztka produkcji Connera, ale nie mam na ten temat info. Moze teraz
tez ktos kreci taki numer?...
2 - Jak kupujesz dysk, to staraj sie ominac jak najwiecej posrednikow.
Pamietaj - dyski sa wrazliwe, a jak sie je przewozi kilka(nascie) razy z
miejsca na miejsce...
3 - jak juz kupujesz na gieldzie, to nie "na krzeselkach", tylko w firmach.
Zaplacisz ciut wiecej, ale...
Poza tym zanim kupisz, popatrz jak ludzie obchodza sie z towarem: czasem
duzo ci to powie. Twoje zaufanie moze lekko wzrosnac, jesli dyski beda
transportowane w firmowych skrzynkach (styropianowych).
4 - Co do typu dysku, to roznice sa na ogol niewielkie: pamietaj, ze nikomu
nie zalezy na wyprodukowaniu zlego dysku: Wiekszosc klopotow jest
spowodowana zlym traktowaniem twardziela gdziez miedzy producentem a Toba.
5 - No a jesli chodzi o Quantumy, to powaznie zastanawiam sie nad Bigfootem
CY64. Dajcie spokoj: 6,5 Gigsa za 10 - 11 baniek ?!?
6 - Co do WuDeka i bad sectorow: moze to nic powaznego. Wejdz na sita WD i
sciagnij software do diagnostyki i reperacji. Byc moze wystarczy
przeinicjalizowac dysk...
Siema!
Mordazy.