Re: Zepsuty zasilacz do PeCeta

Autor: Jarek Andrzejewski (jareka_at_dawid.com.pl)
Data: Mon 15 Dec 1997 - 09:22:26 MET

27 Nov 97 08:13:22 GMT, "Adam Mowny" <amowny_at_do.poznan.tpsa.pl>
napisał(-a):

>Cze,
>
>Może ktoś ma schemat do zasilacza do PC? Ten jest firmy ITC, ale może być
>od również od innego. Ew. jaka firma naprawia coś takiego w okolicach
>Zielonej Góry?
Można iść do jakiegoś speca od naprawy telewizorów. Tam też są
zasilacze impulsowe. Mój kolega - spec od TV - już mi parę monitorów i
zasilaczy uratował. Co do opłacalności naprawy - bez komentarza, ja
nie płaciłem (jakby ktoś w Łodzi potrzebował to podaję miejsce: róg
Kilińskiego i Dąbrowskiego, brama koło kiosku "Ruchu" na Kilińskiego,
północno-wschodni narożnik skrzyżowania).

Jarek Andrzejewski