Re: Porzadek na pulpicie

Autor: Tomasz Hołdowański (mordazy_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 14 Dec 1997 - 19:17:57 MET

At 21:43 97-12-13 +0100, you wrote:
>Rutek <0002_at_priv.onet.pl> wrote in message
><66u6f8$qps$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Ściągnąłem go - jest za duzy, pożera za wiele zasobów - duzo lepszy jest
>TrayIcon.
>--
>Pozdrawiam serdecznie,
>Mariusz Szepietowski
>Mariusz.S_at_WriteMe.com
>www.polbox.com/m/mariussz

I po co tyle zamieszania? Mialem jeden i drugi i z obu zrezygnowalem na
rzecz... Menu Start. Po prostu wszystkie najpotrzebniejsze rzeczy mam "nad
kreska", a te mniej potrzebne pogrupowane w folderkach tamze. W miare
szybkie, najbardziej ekonomiczne ze wszystkiego, a porzadek na pulpicie
jest? Jest!
Pozdrawiam,
Mordazy