Zoltrix FM-SE336VSP

Autor: baca Bart (bacabart_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 14 Dec 1997 - 18:40:57 MET

    Czesc
mam pytanie zwiazane z moim modemem.
    Zoltrix FM-SE336VSP v.34 PnP

Od pewnego czasu mam problem z funkcja speakerphone.
    Nie wiem co jest.
w BitPhone wyskakuje okienko "Speakerphone training failed"
    co nalezy zrobic w tej sytuacji?
    [modem jest rozpoznany, port też...]

Gdy zainstalowalem modem wszystko bylo ok.(tzn com1 irq4) az pewnego dnia
windows (95 osr2) nie chcial sie uruchomic z powodu jakiegos tam vdd.....
niemyslac dlugo odpalilem instalatora windows....... zainstalowal sie
spoko....
tyle ze namieszal w ustawieniach portow.... modem mialem na com3, irq10
czasem nawet na com4 albo com5.....
gdy zmienilem ustawienia portow w biosie modem mam na com1 irq4... tyle ze
nie dziala wlasnie funkcja speakerphone..... aha i jeszcze nie zdazylo sie
aby polaczyl na 33600 caly czas laczy na 28800
niewiem co jest grane.....?
jakie powinny byc ustawienia portow w biosie??
co mam zrobic zeby laczyl znowu na 33600....??
i jakie porty powinienem miec zainstalowane w windowsie (aktualnie mam com2
i com4, we wlasciwosciach modemu i diagnostic juz sa 4 porty tzn com1,2,3,4
na com1-modem, na com2-mysz, 3i 4 sa wolne....)
aha jeszcze przez przypadek uszkodzilem speakerka na modemie... ale wydaje
mi sie ze nie powinno to w niczym przeszkadzac....
aha i jeszcze w miedzyczasie zrobilem upgrade biosa...... tez nie powinno w
niczym przeszkadzac...
ja mysle ze to cos z magicznym "systemem operacyjnym" jaki mam
zainstalowany..(nie ma jak PnP!)
prosze napiszcie cos bo sie whurwie i zainstaluje wszystko od poczatku...(a
nie chce mi sie)

z gory dziekuje
Baca Bart
bacabart_at_priv2.onet.pl