3Dfx - co kupić??!!!

Autor: Michał Piotrkowicz (moll47u_at_ic.com.pl)
Data: Sun 14 Dec 1997 - 14:56:37 MET

Przyglądając się dyskusjom na łamach tej grupy, mam wodę zamiast
muzgu. Chcę sobie sprawić prezęt na gwiazdkę i kupić "dopalacz". mam
dobry komputer iP200 MMX, 32 MB RAM. SB 2.0 PRO, Virga 325 2EDO oraz
500zł (a nawet mniej ;( - bo muszę kupić Q2 - na 3Dfx. Wiem że
Monster - rules but ... - no właśnie może coś tańszego? Słyszałem coś
na temat Pure i Heliosa a może jakieś inne propozycje?

A może ktoś zna najświerzsze informacje z giełdy warszawskiej -
grzyba? Bo ostatno byłem 4 tyg. temu ;(

--
Michał Piotrkowicz