Re: Radio w komputerze

Autor: Bogdan Drozd (karol_at_bbs.chip.pl)
Data: Sun 14 Dec 1997 - 21:12:58 MET

Tomasz Holdowanski vel Mordazy wrote:

> Tomasz Bauer <tbauer_at_chem.uw.edu.pl> napisał(a) w artykule
> <349091EF.D8D97B47_at_chem.uw.edu.pl>...
> >

> Widzialem, ale badziewne jak diabli: osobne wyjscie na glosniczki, zero
> komunikacji z karta dzwiekowa, zero mozliwosci zgrywania audycji itepe,
> itede... 120zl. Jakosc odbioru DENNA. Odpusc sobie czlowieku karte radiowa.
> Lepsze efekty da ci postawienie na pececie jakiegos radyjka kieszonkowego
> za 30-40 zl.
> Mordazy.

Sam kiedyś myślałem o karcie tunera FM. Przymierzałm się do modelu
pracującego na kartę muzyczną(kosztowała ok. 110 zł). W końcu
doszedłem do wniosku, jak Ty - że cena za ten bajer jest zdecydowanie
przesadzona i lepiej wydać kasę na przyzwoite, wielozakresowe
zwykłe radyjko.

--
Bogdan Drozd, Czluchow
mailto:karol_at_bbs.chip.pl