Odp: Automatyczne polaczenie ppp

Autor: Tomasz Stiller (kaszel_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 13 Dec 1997 - 15:29:55 MET

>Mam straszny problem. Jak automatycznie laczyc sie
>poprzez ppp (TP) nie wpisujac ciagle ppp.
>Mam skrypty ale nie wiem jak je uruchamiac!
>POMOCY
>
>bartm_at_friko.onet.pl

poznizszy przyklad dla polskiej wersji grozy 95 osr 2 (build 4.00.950B,
kelnel 4.00.1111)
otworz moj komputer (czy jak to sie tam u ciebie nazywa)
potem dial-up networking ( jw)
kliknij prawym przyciskiem myszy na dane polaczenie ... (to ktore wybierasz
do
laczenia z netem ... ) u mnie telepies ( :))) )
wybierz wlasciwosci ..
potem zakladke obsluga akryptow i wybierz sobie dany skrypt ....
zaznacz uruchom terminal w postaci zminimalizowanej
UWAGA to wazne ...
teraz w zakladce ogolne przy "polacz urzywajac"
kliknij na Konfiguruj (tam przy modemie)
teraz w wlasciwosciach modemu w zakladce opcje
przy sterowaniu polaczeniem ODZNACZ wywolaj okno terminala .....

p.s
oto moj skrypt ..

proc main
   delay 2