Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Sat 13 Dec 1997 - 13:24:43 MET
Maciej Wyczawski wrote:
>> Serwis jak nieglupi to napisze "spalenie portu drukarki z winy uzytkownika"
>> :-)
>> Jak madry to skontaktuje sie z prezesem, czy temu klientowi wypada tak
>> odpisac :-)
>>
MW> Nieporozumienie. Komputer nie jest na gwarancji i moim celem byla chec
MW> zdobycia informacji co serwisy robia w takiej sytuacji. Czy wymieniaja
MW> plyte czy dostawiaja dodatkowy port.
Serwis zrobi to, na co zgodzi się klient, a proponować będą wymianę płyty, bo
na naprawę portu odważnych brak (nie piszcząc o dostępie do kości), a kupienie
karty z samym portem równoległym nie jest proste...
-- RoMan (2:484/88_at_fidonet.org) mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:37:40 MET DST