Re: Protest przeciw zmianie stawki na 22%

Autor: Tristan Alder (smiejek_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 13 Dec 1997 - 15:31:33 MET

On 12 Dec 1997 23:27:03 GMT, "Jacek Żoch" <zoch_at_free.polbox.pl> wrote:

>Panie, ktora godzina ?
>Dzis niedziela !
>Taki sam sens

Niekoniecznie. Mam zaprzyjaznione kino. Dstrybutor narzuca ceny, wiec
na sali jest 5 osob. Od tych 5 osob dystrybutor ma 25zl. Gdyby obnizyc
cene o polowe, ilosc widzow wzrosla by i to wcale nie lioniowo.
Zamiast 5 mogloby nawet byc 20. Wtedy dystrybutor mialby i tak wiecej
niz teraz od tych 5 widzow. Wysokie ceny zniechecaja.
Kolega dostal przydzial na telefon, ale zrezygnowali, bo doszli do
wniosku, ze i tak ich nie bedzie stac na rachunki.

--
 hrabia Tristan Alder
 Kolokwiami wykonczony