Re: Pentium II

Autor: Piotr Przyłucki (piotrp_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 13 Dec 1997 - 13:48:26 MET

> Mozna popedzic ale radze nie robic tego na procesorze z samym radiatorem,
> bez popedzania iPII i tak sie calkiem ladnie grzeje.

W manualu pisza, ze overclocking procesora nie jest zalecany, poniewaz
moze spowodowac zmniejszenie szybkosci. Niby czemu ?
Jakie sa w takim razie szanse na doladowanie 233-ki ?
Nie pytam wcale dlatego, ze uparlem sie na podkrecenie dla samego
podkrecania. Byc moze predkosc standardowa (66MHz x 3.5) bedzie
zupelnie satysfakconujaca. Na razie pytam raczej z ciekawosci, tym
bardziej, ze dopiero jestem posiadaczem kawalka komputera w postaci
plyty glownej.

                        Piotr Przylucki