Re: Zoltrix Voice jako telefon - problem

Autor: Robert'Oz (ldzzn_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 13 Dec 1997 - 13:06:18 MET

Dzieki za odzew.
Jest to modem wewnetrzny, kosci niestety nie znam
(przynajmniej w tej chwili), Win95 OSR2
Na sledziu jest MIC IN oraz SPEAKER OUT.
SPEAKER OUT spialem dolaczonym kabelkiem z wejsciem
LINE IN karty dzwiekowej (zgodnie z instrukcja)
Uzywajac telefonu z W95 moge wybrac numer, nastepuje
polaczenie i slysze rozmowce, ale mnie nie slychac.
Dokladnie tak samo jest w przypadku odwrotnym, tzn.
gdy ktos dzwoni do mnie.

--
Pozdrawiam