Re: Siec

Autor: Jasam (jasam_at_kki.net.pl)
Data: Sat 13 Dec 1997 - 11:53:33 MET

On Thu, 11 Dec 1997 01:26:47 +0100, "Hitower"
<hitower_at_heros.juni.gliwice.pl> wrote:

>Jasam napisał(a) w wiadomości: <3490c57e.2642004_at_news.polsl.gliwice.pl>...
>
>W przypadku cienkiego Ethernetu (10 BASE 2) mozna pociagnac
>max. 185m. Dla grubego (10 BASE 5) bedzie to juz 500m.
>W twoim przypadku bedzie to raczej ta nizsza wartosc.
>Jezeli laczysz wiecej niz 2 maszyny mozesz tak rozlozyc
>kabel aby poszczegolne segmenty laczace kompy nie przekraczaly
>w/w dlugosci a jednoczesnie calkowita dlugosc sieci mogla byc
>sporo wieksza. W takim przypadku wymagane jest podlaczenie
>jakiejs maszyny po srodku...
> [...]

Ok, ale czy te kable sa jakies specjale?
Tzn. chodzi mi o to czy to zwykly 50-omowy koncentryk czy cos
specjalnego? Ostatnio kupowalem gruby kabel (nigdzi nie bylo, w koncu
znalazlem w sklepie z CB Radio) i dziala na odleglosc 3 m :), ale jest
drogi (2.50 /m).